Graphic and Branddesign

Blog

YES WE DID IT! zelfs in de coronatijd.

Voor start-ups was het een hele uitdaging, deze periode! Creatieve oplossingen bedenken werd een prioriteit. Lees even mee hoe Nikkeldesign voor FLVR-catering de jammerlijke situatie omboog tot een situatie vol opportuniteiten...

Creatieve oplossingen bedenken...

Dat deden we ook voor Ronny van FLVR-catering! Ja toegegeven, Ronny is mijn wederhelft, maar buiten dat het er al eens 'hart' tegen 'hart' aan toe gaat, doet dit er nu even niet toe. ;-)

Opgestart in februari van dit jaar... Aan de keukentafel maakte hij zich zorgen... "net opgestart en die corona gooit al roet in het eten".

Ik zou ik niet zijn als ik niet mijn boekske pakte en ideeën begon te spuien. "Waarom verkoop je geen soep? en uw lekkerste ragusaus (bolognaisesaus voor de niet-koks onder ons)?"

Bedenkelijk keek hij me aan... "ik wil helemaal niet overkomen als de plaatselijke soepboer!"

... ik ging verder... dat ben je ook helemaal niet. Als we het slim aanpakken verkoop je soep én leert men je andere specialiteiten kennen. De heerlijke soepjes zijn slechts proeverijen... het kennismakingsaanbod zullen we het noemen.

FLVR catering kreeg een professionele, herkenbare, frisse en speelse uitstraling met de nadruk op smaak (cfr kleurtjes) en gezelligheid. Deze uitstraling werd doorgetrokken in al het materiaal. Verpakking, stickers, naamkaartjes, enz.

Flyers, verpakking, stickers voor FLVR-catering
beeld van computer met de website van FLVR-catering


Zo gezegd zo gedaan, Ronny ging aan de kook, we schreven het aanbod uit, maakten flyers die buiten het menu ook wat meer vertelde over de plannen, we zette het op de website onder 'coronacatering' en gaven het een go op de sociale media. Zelfs ik genoot mee van elke bestelling die er binnenkwam...

3 maanden later ... dit resultaat...

het vaderdag menu en dat zonder soepjes : helemaal uitverkocht!!
flyer FLVR-catering SOLD OUT

Proud of him… en ja ook op mezelf ;-)

ZALIG, en ik geniet mee!